مدت زمان تحویل سفارشات
مطابق MRP مشتری انجام می‌پذیرد.

MRP مخفف Material Requirements Planning به معنای “برنامه‌ریزی نیازمندی به مواد” است که با نام Manufacturing Resource Planning به معنای “برنامه‌ریزی منابع تولید” (MRP II) هم شناخته می‌شود. این سیستم نوعی برنامه‌ریزی موجودی و تولید به کمک نرم‌افزار است که قطعاً متناسب با هر مجموعه‌ای تعاریف و اصول خاص خود را دارد. مواد و دستورالعمل مورداستفاده هر مشتری متفاوت است و بنابراین تولید برد سازگار با آن محصول هم به زمان یکسانی با دیگر سفارشات نیازمند نخواهد بود و ممکن است این زمان کمتر یا بیشتر شود. از این رو تحویل سفارشات به طور مستقیم با نوع و مشخصات محصول مشتری و سیاست تولید وی وابسته است.

روند استرداد وجه
 مطابق توافق قرارداد انجام می‌پذیرد و تمام توافقات از زمان شروع معامله کاملاً واضح و گویا با مشتری در میان گذاشته شده، در قرارداد ذکر می‌شود و درنهایت قبل از آغاز سفارش‌گیری به تأیید طرفین می‌رسد.

روند مرجوعی کالا
از مرحله تماس و ارتباط مشتری با این شرکت و اعلام مرجوعی و عودت کالا از جانب وی آغاز شده و پس از انجام توافق در مورد نحوه حمل کالا، اجناس ارجاع داده می‌شود و در صورت لزوم مراحل جلب رضایت مشتری از طریق تعویض، تعمیر، تغییر قطعات و
انجام می‌پذیرد.

نحوه فسخ خدمات
مطابق شرایط گارانتی ارائه‌شده برای سفارشات یا محصولات انجام می‌پذیرد و عیناً برابر با تعهدات بیان‌شده در زمان سفارش گیری عمل می‌گردد

نحوه پرداخت وجه
طبق توافق با مشتری انجام می‌گیرد و نسبت به نوع و تعداد هر سفارش شرایط پرداخت مطرح شده و پس از انجام توافق طرفین، در قرارداد ذکر می‌شود و طبق مستندات تا موعد آخرین پرداختی، توافقات پیگیری می‌شود.

شیوه‌نامه حمل
براساس استانداردهای حمل بردهای الکترونیکی و با نظر به منطقه جغرافیایی سفارش‌دهنده تعیین و به وی اطلاع داده می‌شود و پس از انجام هماهنگی‌های لازم طبق تمهیدات ایمنی ارسال انجام می‌پذیرد
.

خدمات پس از فروش
برای اغلب سفارشات، مدت زمان
2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش ارائه می‌شود؛ لازم به ذکر است که در این مدت 5 ساله در صورت تأمین قطعات توسط شرکت، مشکلات یا نیازهای مشتری برطرف شده و رضایت وی جلب می‌گردد.

قوانین و مقررات کلی درخصوص فروش
قوانین حاکم بر معاملات انجام‌شده از طریق این شرکت شامل اصولی است که اغلب حاوی موارد زیر می‌شود
:

  • شناسایی مشتری و انجام تحقیقات در خصوص فعالیت‌های آن شرکت

  • تعریف مشتری و هرآنچه برای وی از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است

  • ارسال نمونه و در صورت لزوم انجام تغییرات تا زمان دریافت تأییدیه از ایشان

  • درنهایت انجام مراحل فروش و انعقاد قرارداد

حفظ حریم شخصی
جهت استفاده از سایت و مطالعه اطلاعات منتشرشده از سوی پارلار، نیازی به ثبت اطلاعات شخصی نیست؛ ضمنا اطلاعات ارائه شده توسط جویندگان شغل در قسمت
همکاری با ما، ثبت نظر و شکایت ونزد این سایت و پشتیبان‌های پارلار محفوظ بوده و تنها برای پاسخگویی و پیگیری نیاز ثبت کننده استفاده خواهد شد. ضمنا اطلاعات افراد و ip ها توسط پروتکل حفاظت می شود و هیچگونه نشر اطلاعات یا افشای مشخصات شخصی در روند کار این سایت وجود ندارد.

نحوه شکایت مصرف کنندگان
هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد مشتریان و مصرف کنندگان عزیز از طریق آدرس ایمیل info@parlar.ir قابل دریافت و رسیدگی است.