بازدید معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور و مدیران عامل شرکت‌های نفتی از صنایع صبح پارلار آسیا

اشتراک گذاری:

به گزارش روابط عمومی شرکت پارلار، امروز جناب آقای دکتر کشوری، معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور، به همراه فرماندهان و مدیران مناطق نفتی کل کشور از شرکت صنایع صبح پارلار آسیا بازدید کردند. این بازدید با هدف آشنایی با توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت پارلار در زمینه‌های تولید انرژی با استفاده از سلول‌های خورشیدی، هوشمندسازی ساختمان‌ها با تمرکز بر مدیریت انرژی، و طراحی و تولید سیستم‌ها و بردهای الکترونیکی برای صنایع نفت انجام شد.

در آغاز این بازدید، دکتر جعفر صبحی، رئیس هیئت مدیره شرکت پارلار، به معرفی واحدهای مختلف شرکت پرداخت و مهمانان را در بازدید از این بخش‌ها همراهی کرد. دکتر صبحی در جریان بازدید، بر اهمیت نوآوری و توسعه فناوری‌های نوین در تولید محصولات با کیفیت تأکید کرد و اهداف و برنامه‌های آتی شرکت را با تمرکز بر توسعه فناوری‌های جدید و افزایش تولیدات به تفصیل شرح داد.

در ادامه، دکتر کشوری ضمن قدردانی از اقدامات و دستاوردهای شرکت پارلار، از ایجاد اشتغال برای 700 نفر نیروی کار مستقیم در این شرکت تقدیر کرد. وی همچنین از تلاش‌های شرکت در جهت ارتقاء فناوری‌های ملی و تولید محصولات با کیفیت تجلیل نمود و بر ضرورت هوشمندسازی صنایع مختلف تأکید کرد. دکتر کشوری ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های بیشتری در این زمینه بین سازمان پدافند غیر عامل، صنایع نفتی و شرکت پارلار صورت گیرد.
بر اساس بازدیدها و هم اندیشی ها،  دکتر کشوری دستور تشکیل کارگروه ویژه در خصوص هوشمندسازی و انرژی های نو با میزبانی تبریز ،در حوزه تخصصی الکترونیک و IOT و پنل های خورشیدی صادر کردند و مجموعه پارلار نیز به عنوان یک عضو از این کارگروه و سایر مدیران نیز به عنوان اعضای دیگر این کارگروه تعیین شدند.

این بازدید نشان‌دهنده تعامل سازنده و همکاری نزدیک بین سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی برای پیشرفت فناوری‌های نوین و ارتقاء امنیت ملی است. چنین همکاری‌هایی می‌تواند نقش مهمی در توسعه بیشتر صنایع الکترونیکی و ارتقاء سطح فناوری‌های داخلی ایفا کند.

پست های مرتبط